tisdag

 
Hej där!
Jag har gjort världens kap ikväll, jag köpte en hel serie Bratz dockor till mitt
och gubbens fadderbarn Milla.
Hon är heltokig i dessa dockor och nu när hon fyller 6 år, 27 mars
så lär hon bli överraskad som bara den.
Jag har hört att hon klär ut sig till Bratz och sjunger och dansar allt enligt filmerna,
men jag är inte förvånad då hon beter sig på samma sätt som
sin mamma, men då var det Space Girl som gällde.
Här kommer några foton på Bratzen

6 st Bratz och liten Bratz 

div olika tillbehör, skor, väskor, kläder

och lite mer av div tillbehör.
Skulle vilja se hennes min då hon får sitt paket.
Jag vill bara säga till mamman att inte visa sidan för Milla än, eller
inte läsa texten.


Jaha så har min gubbe fått ryggskott också , jag
tycker så hemskt synd om honom då han knappt kan röra sig med värken i ryggen

han tror att det går över till i morgon, det vill jag se!!

Ja då har man skrivit lite idag med,
förresten
jag måste berätta, vad jag hörde om hur man handskas med dubbelhakor

Jag har 2 sätt på lager för den som lider av dubbelhakor.
Gör så här:
Blanda saften av 100 gram äpple och 100 gram melon.
Stryk på varje dag.
eller alt 2
Slå med en blöt liten toaletthanduk på dubbelhakan varje kväll.
Jag vet inte om det fungerar, men så sägs det
Trägen vinner

Dåså, nu kryper vi till kojs.
på åters
vink vink


Kommentarer
Postat av: Böbbe

nåå voi voi har 08:an fått ryggskott hahaha vadååå tycka synd be han röra på fläsket moahhhhhh



ha det gött



2009-03-04 @ 21:37:52
Postat av: Jennie.T

Nej nej, jag ska inte visa sidan för henne och inte läsa högläsning för den delen :)

Men kan då säga att super glad kommer hon att bli, jag vet hur mkt hon älskar dessa figurer, minen den kommer nog blir enorm förvåning ;P haha.



Kram på er!!

2009-03-07 @ 10:19:09
URL: http://www.jennie-lenita.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0