Huvepine

Här igen!
Min dag har gått åt till att försöka bli av med mitt
huvepine.


Exakt som bilden så har jag haft spännband eller rättare sagt ett
stort tving åtskruvat  riktigt hårt runt huvet.
Nu på em har det släpp lite och det känns genast lite lättare.

Jag har tagit fram mina fina

silverskor
Dessa använder jag istället för strumpor
när jag springer runt här hemma.
Dom är köpta på Indiska och är strl 36.
Jag känner mig som en liten prinsessa när jag trippar fram.
Barn som hälsar på och ser skorna brukar säga att det är riktiga prinsess-skor.

Härm dagen så köpte jag på Tradera en äkta Friis väska,
den är hur snygg som helst

enda nackdelen är att jag har svårt att bära den då jag alltid har haft
axel-väskor.
Så jag kommer att göra mig av med den,
det kommer en annons på Tradera snart.
Jag bör nog sätta fart med att rensa i garderoberna, men det är så himla tråkigt
jag skulle kunna ta en hyllplan per kväll, men,
lusten saknas.
Kan inte någon komma hem till mig och slänga allt som inte har använts på 2 år.

Idag har solen lyst nästan hela dagen, jag var tvungen att
gå en liten promenix, trots huvepine,
det kändes skönt med fräscht syre i blodomloppet.

Ikväll kommer min favvo-program CSI, så jag börjar förbereda mig
lite smått för det.
Ha en spännande kväll.
på åters
vink vink

Kommentarer
Postat av: Daniel

Så tjusig du måste vara när du trippar på i stugan med dina fina tofflor!

2009-03-30 @ 21:03:21
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Birgitta

Usch vad jobbigt med huvepine... du får ta och vila din lilla huve och vara rädd om ditt välmående och hälsa.. Snygga skor och snygg väska förresten!

Ha en skön kväll! Kram Birgitta

2009-03-30 @ 21:23:38
URL: http://birgittagh.blogg.se/
Postat av: Lena

Tack för de fina och uppmuntrande orden på min blogg! Blir glad av sånt. :)



Jättesnygga skor ju! Det kanske är så....att prinsess-skor ska endast prinsessor ha. Och jag tycker de passar dig! ;)



Mvh Lena

2009-03-31 @ 10:22:22
URL: http://celena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0