Fredag den13:de

Fredag igen!
Jaha, vad ska man göra en fredag som denna?
och 13: de är det igen, det hade vi ju redan förra månaden.
Nästa gång blir det i min månad November

Minns ni Jason
huva ligen vilken skräckis

Vi hade här i Gustavsbergs ekvallens IP
premiär med isracing.
Totalt var det 2123 personer som kom och
såg detta i ett snöklätt landskap.

Det som var anmärkningsvärt  var att det var gratis för var och en.
arrangörerna bjöd också på en isgala
med bla

Linedance på is
Konståkning
och
Sparkrace.
Vann gjorde norrlänningen Thorleif Burman från Arjeplog.
Detta pågick i ett antal timmar
Synd att jag inte kunde vara där, jobbade sent

Nu längtar jag efter den härliga semestern
vi har inte riktigt bestämt oss för hur och vad  som
sker då, men till stugan vill jag absolut minst en vecka.
Det bästa är nog att spara någon vecka till hösten och ta en långresa
till

Thailand eller Malaysia
ohh vad jag längtar till lagom värme.
Nog är det fint det vita som täcker vårt avlånga land också, men det är värmen jag vill åt just nu.
Nog om detta.
Jag trodde att jag skulle bli tvungen att  köpa en ny dator då jag
mailade och helt plötsligt sa det poff
och allt slocknade.
Jag kunde inte starta om datorn, försökte ett antal gånger och kom fram till att
min egen serviceman skulle få felsöka
och försöka åtgärda felet.
Orsaken
dammråttor i fläktsystemet.

Hur ofta damsuger man sin dator??
Jag har då aldrig gjort det.
Där fick man så man skämdes en smula.
Nähä nu ger jag mig för denna gång
på åters
vink vink

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

hej du.

Du måste göra som storebror, han dammsuger datorn !! MEN inte golven :(

de dammråttorna är han inte rädd för.

HA en fin helg!



2009-03-13 @ 23:20:02
Postat av: emma

vilken söt råtta

2009-03-14 @ 11:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0