flaskor

Hej hopp igen

Nu undrar du säkert att vad har hon nu hittat på.
Av någon konstig anledning
har jag haft farbror Frej i tankarna hela dagen,
ni vet han som sjunger
Hej alla barn titta vad farbror Frej tar fram..
Jag kommer inte ens ihåg något av deras påhitt
 och roligheter
men något roligt var det.
Om du läsare kommer ihåg programmet kan du ju skriva på
kommentarerna vad det var som var så himla kul.
min hjärna är nollställd.



Men här kommer mitt förslag på familje-aktivitet för alla åldrar
Du börjar med att samla på dig ett antal
pet flaskor (50 cl) går bra
borde räcka med 10 st
fyll dessa med sand eller ris
fyll endast 20-25% i flaskan
märk flaskorna med olika poäng (klipp A-4 ark i 3 delar)
tejpa på flaskorna poängen
ställ upp dom typ som Bowling-käglor och
kör igång med en mindre boll.
Först till 100 vinner.

Priser kan ni  ju göra själv till ettan, tvåan, trean.
Här har alla varit delaktiga.

Jag såg den här fina servetthållaren i en tidning

Det är bland det vackraste jag har sett i
den kategorin.
Vill ha, jätte mycket och
inte kommer jag heller ihåg var man kunde köpa den.
 Jag får väl luska vidare i heminredningsbutiker.

Imorgon ska jag simma igen.

Nu blir det natt för min del.
natti natt
på åters
vink vink



Kommentarer
Postat av: Jennie- inte syskonbarnet!

servetthållaren var jättefin, hoppas du hittar den igen... Jennie

2009-01-31 @ 22:50:35
Postat av: Anonym

Tack Aila för presenten du skickade till Hugo :) Passar helt perfekt, tack så mycket!

Jätte söt är den också...



Kramar!

2009-02-02 @ 21:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0