trötter

      
Huvaligen så trött man kan bli efter ett dopp och bastubad
jag kännde mig så här svälld




Det var knappt jag fick på mig min
lilla svarta, den är faktiskt svart,
men nu så ska det ändras på fläsket,
så om du känner någon som gillar
fläsk får dom gärna ta från mig
jag är sååå generös
delar med mig av
allt det goda här i livet.
tror du på det

Lite mysko det här med kläder
jag skulle visa min baddräkt
 men den ville inte komma med, därav zornkullan

Jag tror att jag kommer att sussa som en timmerstock
 när jag väl kommer till sängs, det är så jag längtar dit

Imorgon kommer jag att skicka ett litet silverpaket till Hugo,
 jag tror att det kommer att bli hans första post/paket han får i sitt namn.
Spännande att få vara först,
så Jennie se till att inget tas emot i postväg till honom förren mitt har kommit fram.
Jag bör nog dyka upp på en liten överraskning som
sig bör.

Nu gott folk så tänkte jag bara si så där hoppeli säng
och blunda hårt och dröma fina saker.
på åters
vink vink

Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha, du behöver inte vara oroad Aila, din post blir det första post han får i sitt namn :)



2009-01-27 @ 12:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0