glader

God kväll i kojor och slott!

Som jag nämnde igår så satt
doften av nybakat
i hela huset även efter
en lång arbetsdag.


Och på tal om arbete så blev jag så här glad

idag
när Bitti hörde av sig.
Hon har vart på en 3 veckors
alldeles underbar och
avundsvärd semester i Thailand.

Nu blev jag också sugen på att resa dit,
har vart i phuket med min gubbe, men det känns
som om det är över hundra år sedan.
Vi hade en 2 veckors semester där april -03.
ja ja, vem vet vad som väntar en
kanske man gör en resa framöver.



Ikväll har jag också letat bil åt syrran
jag hittade en jätte fin
opel astra kombi som jag tyckte var
prisvärd, hade jag inte haft min
volvo så hade jag köpt opeln.
Syrran skulle undersöka om det kan tänkas vara något för dom.
Jag har en jätte fin snöbild av en annan bil men vet inte om jag törs lägga ut den.
Jag ska fundera på saken.


Nu närmar sig natten med raska
kliv och jag måste tyvärr lämna er
så här mitt i.
på åters
vink vink



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0