bebis


God kväll och natti natti


måste bara berätta att jag såg en så
underbart fin och gosig liten hugobebis på min mail.
Han är 2 veckor gammal  idag, och hans mamma fyller år idag.


foto på mammans födelsedagstårta.



den ser väl mumsig ut, ska väl näma att mamman
är min systerdotter och
hon har lika degiga fingrar som vi andra i släkten
Grattis på födelsedagen.

Nu måste jag lämna er igen då
sängen kallar och gubben behöver värmas (hoppas jag)
ska försöka sova 5 kvart i timmen
på åters
vink vink


Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack så mycket :)

Tårtan var faktiskt jättegod, och den gick åt hela tårtan. Fast man inte hade så många besökare ;P

Så antar att du har rätt, vi har lite magiska händer när det gäller bakning :D haha.

Kramar

2009-01-23 @ 12:32:12
URL: http://www.Jennie-lenita.blogspot.com
Postat av: nettan

Tårtan ser god ut

2009-01-24 @ 20:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0