trötter

 
Hej igen
Idag blir det lite blogg då jag är extremt
som rubriken säger TRÖTT

Dagen har varit full med nya och spännande intryck,
då jag har vart på en heldags utbildning i LEAN arbete.
Det går ut på att alltid göra rätt från början
ordning och reda i alla lägen.
Mycket spännande.

Jag vill göra lite reklam för min lillebror och hans
stora intresse för att rita.
Vi kommer ju från en konstnärlig familj
och så vitt jag vet så är alla duktiga på färg och form.
ett litet axprov på brosans teckningar som har hamnat på
folks kroppar.
Ja han tatuerar på fritiden, så håll till godo:

Fjärilar utsida vad


Döskalle med hatt
Den vänstra teckning och höger, tatuering.

En till kan jag visa

Fin skorpion

Det här kanske räcker för i kväll, ja
vi säger så och höres mer imorgon med lite trix och ideér kanske.
på åters
vink, vink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0