Muffins

 Morsning!
I dag/kväll har jag bakat chokladmuffins


Dessa ska bjudas till arbetskamraterna imorgon fredag,
samt en ask med
Memma.

Idag 2 april fyller min syrra 38 år, så här fin blev hon efter en
SPA-behandling

Visst är hon söt, som en riktig påsk-kärring.

Ja tiden den bara rusar iväg

På tal om påsk, så blev jag rejält lurad 1april av en arbetskollega, jag  trodde aldrig att jag
skulle åka dit och inte kunde jag ge igen heller.

Jag ska gå och sova nu då jag sitter och nickar till, känner
inte speciellt mycket för påhitt ikväll,
så det får bli en annan gång.
natti natt och
på åters
vink vink




Kommentarer
Postat av: Jennie.T

Haha, onpas Riitta nuoristunu, ihan niin että käy katteeks ;P

Man blev riktigt suuuugen på dina muffins, de ser ju så läckra ut!



Glad påsk på er!

Kramar från hela gänget :)



2009-04-03 @ 11:26:10
URL: http://www.jennie-lenita.blogspot.se
Postat av: Jennie- inte syskonbarnet!

Dina muffins var supersmarriga!!!!

Tack, tar du nu på fredag med??? ;)



tjing från arbetskollegan Jennie

2009-04-07 @ 18:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0