sauna igen

Hej svejs  igen.
Ikväll var jag till badhuset igen och simmade några längder
jag kände att det var nu jag behövde varva ner efter
dagens alla mail och stress, men
guud så skönt med sauna efteråt.

Jag har hela kittet spa med mig,

rosa tvätthandskar, små flaskor
med olika innehåll
som kroppstvätt
hårschampoo
balsam



och naturligtvis fotfilen

obs, fel fil
jag menar givet denna


då var bastu rutinerna avklarade
och vi kan gå vidare till annat som trivs i vatten
nämligen räkor.

dessa fina nyckelringsräkor kommer från thailand
och Inge som precis är hemkommen därifrån efter
2  månaders långsemster hade med sig en hel sjösäck av nyckelringar av olika slag
 och gissa om det luktade räkor ur påsen,
jag menar allvar, det luktade räkor
är dom inte fina så säg.
jag kommer att ge bort min till Milla


obs
klicka på bilden så ser du bättre.
 Jag känner mig så givmild just nu så
jag har köpt denna fina T-shirt till Jennie
min systerdotter


T-shirten är köpt hos
New Yorker
den butiken har blivit min favvo just nu
jag hittar alltid något som passar och är fint.
ett litet paket är på väg längs E4:an.

Ja det var lite av varje
Imorgon ska jag visa lite olika pyssel som är lätta att göra
för stora som små.
natti natt
på åters
vink vink



Kommentarer
Postat av: Böbbe

sauna och sauna....hahahh har ni börjat anv.saunan ni har hemma...eller e det föråd ännu höhöhöh

ha det gött och hälsa till 08:orna

2009-01-30 @ 08:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0