Hej där! ...



Hej där!
Nu är jag i farten igen och tänkte visa lite farliga ormar idag.
Det är min storebror som har ett brinnande intresse för dessa läskigheter.
Han har precis lagt ner sin firma med reptiler då efterfrågan inte var så stor i hemkommunen och dom 
flesta besökte firman enbart för skräckblandad förtjusning.
Det håller inte i längden att ha sådan service för kommuninvånarna,
så han har allt hemma nu och har det som hobby.

Kolla in denna vackra Lampopeltis

 

är den inte grann med sin perfekta mönstring.

Kolla den här då,


det är en 3 år gamal kungs-python.

Jag visar en till, en enorm albino


som sagt var , en tigerpython albino.
så vad tycks??
Besök gärna hans hemsida för att kika på mer reptiler,
han har stor kunskap och gediget intresse så söker du fakta så kan du få det från han.

Och så lite marknadsföring:
http://www.kingsnake.se


Man kanske borde runda av med lite mjukare varor,
dessa söta stickade leksaker har jag gjort för ca 25 år sedan och dom håller fortfarande

Denna docka har dock förlorat halva sitt hår.
Dockan är stickad och fylld med restgarner av olika slag, byxorna
är också stickade och hör till nästa bild.

Denna nalle är lika gammal som dockan ovan, jag tror att jag behöver göra
en översyn på sömmar och så för att se över stoppningen.
Ungar gillar dessa handgjorda mjukisar och byter kläder på
dom huller om buller.
Jag har även gjort ett antal ärtgrodor, men har bara en rosa kvar då
dom blev blöta och svällde så sömmarna sprack, får väl göra nya med flirtkulor eller liknande.
Här kommer grodan.


Jag såg dessa fina dockor i en tidning

Det får väl bli nästa projekt , något sytt den här gången.
Jag får väl sno gubbens kalsonger eller så för att komma åt tyget, hahaha
skojar bara.


Förresten

så glömde jag bort  att göra reklam för lillebrorsan tatuerings-sida
då när det begav sig.
Här kommer den i alla fall.
http://www.hansisdropinc.se
samt några bilder till.

taggtråd runt handled med namn på ovansidan

månne det är en panter
och så en till


Som sagt så finns det mycket konstnärligt i familjen,
jag har även en lillebror som fiskar en hel del, vid tillfälle så
kommer bloggen att göra reklam även för honom.

Ja nu blev det sent igen, min vanliga otur och ni som har läst mig vet vad som kommer
härnäst, precis
natti natt till er, sov gott
på åters
vink vink

Kommentarer
Postat av: Hansi

tjena igen...kikar in å kollar hur dagen varit...ormar...tatueringar och trasdockor....riktigt bra...hahah...låter som värsta mc verksamhet du driver :) mohahah...

förresten...jag har en massa övernaturliga väsen hos mig...jag har lyckats filma en massa orber med videokameran...låtit kameran rulla med inspelning på hela natten.filmat med infrarött funktionen.varje gång jag filmat så har jag lyckats fånga dem på film..sandra vågar inte sova i sitt rum mer...hon sover med mig när hon är här..sen är det folk (damer) som sovit över vid olika tillfällen :)) dem berättar samma sak att dem sett skepnad...spoki va :))

jag har kännt av länge men trott att det är typ (barndomsskada)började filma när många sett å jag känner av onda vibbar och iacktagelser rätt ofta :))

ring mig när du har tid så berättar jag mer...

go natt

2009-02-17 @ 23:49:02
URL: http://www.hansisdropinc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0