Vilse i garaget



Dags för lite nytt.
Igår fredag var jag till ett köpcentra (skärholmen), för er som inte är från storstaden eller känner till Skärholmen , kan jag berätta att det är till ytan sveriges största köpcenter på totalt 115 000 kvadratmeter. Dom ordnar olika event varje månad, men till saken, jag hade parkerat på plan 3 och hade olika märken som kännetecken så jag kommer ut från rätt in/utgång. När jag skulle åka hem så fick jag nästan panik och blev gråtfärdig, jag hittade inte bilen, va fasicken nu rå tänkte jag, vilket skämt, var är bilen. Jag gick runt där minst 15 minuter och letade men nä ingen bil. Jag började fundera hur i helsicke jag skulle ta mig ut från detta elände, hade jag något i bilen som var värdefullt, jag var helt bombis på att bilen var stulen, jag svor för mig själv och tänke jaha det blir till att ringa gubben som får hämta mig. Jag gick in i centret igen och kom på att hade jag gått in i rätt plan, bestämde mig för att göra ett nytt försök med planet under.
Jag kom in genom entren och går bort mot det hållet jag skulle ha parkerat och döm om min förvåning, där stod
bilskrället, jag fattade nada, hur och vad och när surrade i huvet . Det slutade med att jag hittade bilen och hade fått för mig att jag parkerat på plan 4, dessa plan var exakt likadan förutom någon färg vid ingången, samma informationstavlor på båda plan. Huvaligen nästa gång blir det bättre koll på var jag lämnar bilen.
På åters
vink vink

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hej på dej! Tack för kommentaren, alltid lika kul:-). Lycka till själv med din blogg!! Ha det bra.

2009-01-04 @ 12:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0