Roligt ute

 

När jag

                                                                                        

gick ut en stund idag för att få lite frisk luft så fotade jag gubbens



                                                                                        

bakdel mest på skoj, han hade ingen aning om mitt påhitt
vi gick bortåt en stund när jag träffade denna skylt

                                                                                           

jag kunde inte låta bli att asgarva, det var så träffande med bakdelen och så texten Hängmörat.. Mums
Gubben fattade inte vad jag sysslade med, han fick sin förklaring när vi var hemma och jag bad honom titta igenom min kamera
Vi har hemma ett ständigt snack om hans bakdel
jag ger mig, den är välldans fin.
Nöjd nu.

Om du vill bli förundrad så besök sidan
http://en.akinator.com
på åters
vink vink

Kommentarer
Postat av: korre

Hej!

Det var ett roligt sätt att berätta, kul med hängmörat, jag började faktiskt att flabba åt det hela, humor

2009-01-05 @ 15:39:08
Postat av: mats

det ser lite kallt ut , är du i värmdö

2009-01-05 @ 16:32:13
Postat av: Jennie

Vilken fin sida du har gjort :)

Du får använda bilder på Milla, så länge de inte är naken bilder ;P hehe.

Lämnar min blogg åt dig så har du lite mer uppdaterat vad vi sysslar med här också :)

www.Jennie-lenita.blogspot.com



Kramar

2009-01-05 @ 16:33:54
URL: http://www.Jennie-lenita.blogspot.com
Postat av: måns

hej

kul att se dina sidor, kommer det mer foto på dig

2009-01-05 @ 23:44:16
Postat av: Linda

Tack och god morgon=) Hur hittade du till min blogg?

2009-01-06 @ 07:39:14
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Jennie- inte syskonbarnet!

Haha ha....den var sååå bra!

Ses på jobbet.

Jennie

2009-01-09 @ 17:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0