vitt, vitt, vitt

 
Hej igen
Idag har det snöat hela dagen i Stockholm och vi har
en otroligt fin vy med
snötäcke på  träd och hustak.
Det är nästan så man kan säga att det går isbjörnar på vägarna.


Det är så himla mycket snö och sååå vackert.
Nu saknar jag bara våran vedeldad utebastu med
utsikt över isen.
Jag lovade visa lite bilder på min amaryllis som har
börjat blomma igen.
Så här såg den ut strax innan den slog ut ca 4 dar sedan

och idag ser den ut så här.

Är den inte vacker.

Jag har inhandlat lite tyg för att sy nya stols dynor till köks-stolarna.
så här ser tyget ut.

Det går i en grön nyans som dom gamla dynorna och köket i övrigt,
när det är klart kommer lite foton, det kan bli fint, om inte
så gör jag om med annat tyg, men något grönt måste det vara.
Jag har en 5 meters rulle så det blir en himla massa kuddar
i olika storlekar, kanske även några shoppingbagar för att slippa plastpåsar av rest-tyget.
Jaha
Nu ska jag nog gå ner och värma på bastun, det känns som om det
skulle behövas ikväll, men jag kommer inte att rulla mig i snön, så det så.
Vi lär väl höras igen ganska snart.
på åters
vink vink



Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Hej bruden.

Behöver lite tips till Vardagsrummet,, har du några på lager??? Lägga in nya färger...men vad?

Känns som att det är inredningstorka hos mig just nu.

Tänk ha allt alldeles nytt, tapeter, möbler, tillbehör..... drömmar.



Kramis

2009-02-25 @ 08:22:38
Postat av: jennie--ja, hon på jobbet

Åh, tjusigt!

Tänk om jag bara hade en gnutta % av din energi och idèrikedom..... ;)



KRAM

2009-03-12 @ 11:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0