Party party

 
Hej på er!
Jag har hittat lite roliga saker att
använda vid party-tillfällen
eller
bara när man har tråkigt.

Roliga sugrör till drinkarna

Dessa behöver väl ingen närmare presentation mer än
att dom finns i alla glada färger, hm.

När man sitter och suger i sig olika sorters drinkar så kan man ju alltid
sitta tillsammans med sina vänner
och spela lite kort.

dessa kort är för extrema
Schlagerbögar,
nej skämt åtsido, det handlar om att kunna så mycket som möjligt om schlager och försten
till 12 rätt vinner.
Det finns ju olika priser man kan ordna till vinnaren
tex

En jätte påse med Kärlekspasta
eller varför inte denna ihåliga tvålen

Det är ingen P...s ring utan en P...s tvål
Det som är bra med tvålen är att den passar alla storlekar, bra va.

Nä usch på mig, nu måste munnen tvättas med riktig tvål och torkas torrt med papper,

Va nurå, så skrattande roligt det kan vara med en rulle toapapper.

På tal om hygien så skulle jag vilja ha denna duschmössa.

Jag skulle också vilja ha på mig mössan när jag besöker badhuset  för att simma
men jag vågar inte.
Det hade verkligen varit roligt att få se reaktionen på dom övriga badgästerna
kanske man hade gjort succe.

Idag har jag skiftat till sommardäck,
bör nog inhandla ett nytt för det var lite slitet i ytterkant.
Ack ja det är mycket med det jordiska
och nu bär det av till sängs för min del.
Natt med er och sov sött.
på åters
vink vink

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Nog kan du ta denna mössanär du kommer till happis så går vi på vattengympan hi hi, ensam om den blir de men vad gör det.



kortleken var ju häftig en sån skullemanha vid tjejpartyna vi brukar ha.



Nu måste man jobba vidare.



Föresten blev ju plastisfarmor i fredags och gubben farfar, Tony och Jessika fick en tjej- Alicia skall hon heta oså nu är Natalie storasyster.



Kramis

2009-04-06 @ 10:11:30
Postat av: Daniel

Extrenma schlagerbögar som jag som äslkar rosa å schlager.



Vi borde anordna en liten rosa drink kväll med Abba Och Anna Book.

2009-04-07 @ 09:13:29
URL: http://danielfagerholm.webblogg,se
Postat av: Jennie- inte syskonbarnet!

De där s.. ehhh rören är häftiga!!

Något att ha på jobbet kanske?



Jennie

2009-04-08 @ 21:06:23
Postat av: Anna-Karin

Hej vännen.

Var hra bloggandet tagit vägen?

Saknar att inte få läsa ngt nytt.



Regniga kramar fr Happis



Anna-Karin och Taisto

2009-05-09 @ 22:26:13
Postat av: Hansi

hejhej

har försökt ringa dig och tackat för lånet för stugan.. :)

men jag har inte kunnat nå dig :(

killarna uppskattade det jätte mycket och tackar så hjärtligt...

du får kontakta mig om du ska ha hyra för stunden...så fixar jag det åt dig...

kram//

2009-08-01 @ 21:44:50
URL: http://www.hansisdropinc.se
Postat av: Ingrid

Hejsan Aila och tack för din kommentar i min blogg!

(för jag tror väl att det var du som var och hälsade på idag, länken funkade inte riktigt)



Den där badmössan tycker jag var häftig!!



Hälsningar Ingrid

2009-10-12 @ 22:06:49
URL: http://blog.stenstugu.com
Postat av: Hansi

TJOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!

GRATTIS GRATTIS GRATTIS ETT STORT GRATTIS PÅ DIG KÄRRING :)))

KRAM KRAM

2009-11-27 @ 13:52:12
URL: http://www.hansisdropinc.se
Postat av: Jennie- inte syskonbarnet!

Hallå!!??

Saknar ditt bloggande Aila!



Kram Jennie

2009-12-17 @ 20:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0